Omroep Max gaat op bezoek bij Airberlin

Dat de luchtvaartmaatschappijen er af en toe een zooitje van maken met betrekking tot uitbetaling van de compensatie is al jaren bekend. Niets voor niets bestaan er bedrijven als Aviclaim om de consumenten te helpen met het verkrijgen van datgeen waar ze recht op hebben. 

Air Berlin (AB) maakte het wel heel bont. Vriendinnen Meggy, Manouk en Sofie maakten een reis naar Zuid-Afrika. Bij het inchecken op de website van Air Berlin bleek de vlucht geannuleerd te zijn. Air Berlin bood de dames een vervangende vlucht aan welke ongeveer 14 uur later vertrok.




Kaapstad

Naast de omboeking hadden de dames ook recht op een compensatie van € 600,- per persoon. Terug van vakantie vulden ze alle drie het Air Berlin klachtenformulier in met precies dezelfde gegevens. Tot hun verbazing kreeg een ieder een ander bedrag aangeboden, waarbij Meggy de ongelukkigste bleek met een aanbod van €0,00.

Pas na aandringen van Omroep MAX op het hoofdkantoor van Air Berlin zijn ze uiteindelijk overgegaan tot betaling van de compensatie.

Indien u ook problemen heeft gehad met Air Berlin, laat het ons dan weten. Wij helpen u graag.

Ervaringen

Onze klanten geven ons gemiddeld een !

Controleer uw vlucht!

Is uw vlucht meer dan drie uur vertraagd, geannuleerd of overboekt, vul dan uw vluchtgegevens in en controleer direct of u recht heeft op een compensatie!

In een paar minuten geregeld Geen administratiekosten Geen succes, geen kosten