Passagiers vlucht HV6902 al dagen vast in Dubai

Passagiers vlucht HV6902 al dagen vast in Dubai

Een kapot toestel van Transavia heeft er voor gezorgd dat de passagiers al twee dagen vast zitten in Dubai en een oplossing lijkt nog niet nabij. Vanwege een technisch mankement kon de vlucht HV6902 niet van Dubai (DXB) naar Amsterdam (AMS) afgelopen zondag 24 maart. Alle passagiers hebben recht op vergoeding van €600,00 per persoon. 

De passagiers zijn door Transavia opgevangen in een hotel, maar werden verzocht om zich gisteren (maandag 25-03-2019) weer te melden op het vliegveld omdat er een avond vlucht naar Amsterdam zou worden geregeld. Niets was minder waar, de passagiers werden weer naar huis gestuurd omdat er geen crew beschikbaar was. De belofte is nu dat de vlucht dinsdag om 13:00 uur zou gaan, maar naar het zich laat aanzien betreft dit de vlucht van woensdag. 

Transavia heeft ook aangegeven dat de passagiers zelf een nieuw ticket mogen boeken met andere maatschappijen. Deze kosten zullen, aldus Transavia, later worden vergoedt. 

Bent u of kent u een van de passagiers? Dien gelijk uw claim in of informeer hen over hun rechten. 

quote_image

Een technisch mankement is geen buitengewone omstandigheid, daarom hebben de passagiers recht op vergoeding van €600,00 per persoon! Die gelijk uw claim in! 

Controleer uw vlucht!

Is uw vlucht meer dan drie uur vertraagd, geannuleerd of overboekt, vul dan uw vluchtgegevens in en controleer direct of u recht heeft op een compensatie!

In een paar minuten geregeld Geen administratiekosten Geen succes, geen kosten